logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۹۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان:

عضویت در کانون پرورش فکری رایگان شد

عضویت-در-کانون-پرورش-فکری-رایگان-شد-
مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان گفت: به مناسبت ۱۸ تیر ماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

علیرضا عیسی‌خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه همزمان در سراسر کشور ۱۸ تیر ماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان است، گفت: عضویت در مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با بهره‌مندی از مربیان متخصص در بیش از یک‌ هزار مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سیار و پستی فعالیت‌ فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، دینی و… را با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی به مخاطبان ارائه می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان می‌توانند در تمام طول سال عضو این مراکز شوند، ادامه داد: کودکان و نوجوانان می‌توانند از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: امانت کتاب، کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، هنرهای نمایشی، ساخت فیلم‌ و پویانمایی، شرکت در جشنواره‌ها، مهرواره‌ها، فراخوان‌ها و رویدادهای فرهنگی‌، هنری و ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که اعضای کانون از آن بهره می‌برند.

عیسی‌خانی با اشاره به نحوه ثبت‌نام افزود: تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون روز ۱۸ تیر ۱۴۰۳ می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مراکز کانون به نشانی https://kpf.ir/  یا مراجعه به مراکز فرهنگی‌هنری به صورت رایگان عضو مراکز کانون شده و از خدمات فرهنگی این مجموعه بهره‌مند شوند.   

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲